Emocinio intelekto ir empatijos ugdymas padedant mokiniui – atlikėjui įveikti scenos baimę
- Paskelbė : Dalė Keparutienė
- Paskelbta: 2021-10-27
- Kategorija: Renginiai
Emocinio intelekto ir empatijos ugdymas padedant mokiniui – atlikėjui įveikti scenos baimę
2021 metų spalio 27 d. konferencijų ir pokalbių platformoje ,,Zoom“ vyko nuotolinis seminaras „Emocinio intelekto ir empatijos ugdymas padedant mokiniui – atlikėjui įveikti scenos baimę“. Seminaro lektorė Jurgita Žilinskaitė. Seminaro tikslas – sustiprinti pedagogų profesines kompetencijas, ruošiant scenai mokinius – atlikėjus; uždaviniai - aptarti scenos baimės sukeliamas emocines būsenas ir simptomus bei išsiaiškinti emocinio intelekto ir empatijos ugdymo svarbą mokinio – atlikėjo sceninėje veikloje, įvardijant scenos baimės įveikimo metodus ir būdus. Seminaro metu buvo kalbama apie analizuojamos temos aktualumo svarbą - scenos baimę, emocinį intelektą ir empatiją, nerimo įveikimo metodikos fiziologinius ir psichologinius aspektus ir, aišku, pamokose taikomus ugdymo(si) metodus, padedančius įveikti scenos baimę bei jų praktinį taikymą. Lektorės teigimu, net ir puikus pasiruošimas gali nepadėti – vos užlipęs ant scenos žmogus sutrinka, ima jaudintis, klysti ir jausti nevaldomą baimę. Šis seminaras - pagalba pedagogams išmokyti mokinius – atlikėjus susikurti sceninę būseną, kuri leistų atlikėjui scenoje maksimaliai realizuoti savo galimybes, taip pat atpažinti, suprasti emocijas, tinkamai paruošti programą, įsisavinant tekstą, technines galimybes, kūrinių interpretacinį planą. Sėkmingas pasirodymas scenoje, įveikiant sceninės baimės formas yra ilgas ir kantrus darbas, kurio galima pasiekti mokytojui gilinantis į kiekvieno mokinio individualias savybes, sėkmes ir nesėkmes. Lektorė seminaro dalyviams pateikė scenos baimės įveikimo metodus ir būdus bei praktinį jų pritaikymą.
Mokytoja metodininkė Laima Zalanskienė